Общи условия

Определения

Електронен магазин Adelly.bg е електронен магазин за продажба на стоки с марката Adelly и свързаните с тях услуги. Електронният магазин предоставя на клиентите информация за продукти и възможност за тяхното закупуване чрез поръчка и заплащане на съответната продажна цена, при спазване на настоящите Общи условия, на действащото българско законодателство, на всички общоприети в страната търговски практики, както и на допълнително посочените съответни изисквания за конкретните продукти.

Настоящите общи условия се отнасят до:

  • Търговец - Дружество с Ограничена отговорност Васи и Ко ООД, ЕИК 126537485, собственик на търговската марка Adelly. Адрес на управление: гр. Хасково, бул. Васил Левски 88.
  • Клиент – физически и юридически лица, желаещи да закупят продукти от електронния магазин на Adelly. Клиенти могат да бъдат пълнолетни и дееспособни физически лица, юридически лица, представлявани от законните им представители или надлежно упълномощени лица.


Поръчка

След натискане на бутона „Поръчай“ се счита, че клиентът е направил поръчка на избрани от него продукти и приема настоящите общи условия.
За да избегнем риска от грешно или недобросъвестно попълване на формулярите за поръчка, което може да увреди нашите клиенти, поръчките се считат за приети от търговеца след изпращането на потвърждение и получаване на пълния размер на цената на поръчаните продукти и цената на доставката, ако такава се дължи.
След извършване на поръчката, клиентът получава потвърждение по електронната поща, която е попълнил във формуляра за поръчка, с всички данни за поръчката.

Доставка

  1. Доставка на територията на България.
    • Всички продукти, които в момента на поръчката са налични в централен склад и са поръчани до 16:00 часа в работен ден, могат да бъдат предадени на куриера още същия ден.
    • Продуктите, които в момента на поръчката са в наличност в централен склад, но са поръчани след 16:00 часа или в неработен ден, могат да бъдат предадени на куриер на следващия работен ден.
    • За продуктите, които са налични в някой от магазините на фирмата, трябва да се добавят до два работни дни за доставка.
    • За продуктите, които не са налични, клиентът ще получи обаждане или писмо по електронната поща с допълнителна информация за възможните срокове за доставка.
    • Ако поръчаните продукти не могат да бъдат доставени, Adelly ще се свърже с клиента и ще му предостави информация относно замяната на поръчаните продукти или възможностите за връщане на заплатената от клиента цена.
  2. Доставки в чужбина
    • Adelly определя и оповестява на интернет страницата на електронния магазин държавите, в които може да прави доставки.
    • За продуктите, които следва да бъдат доставени извън територията на България, клиентът ще получи обаждане или писмо по електронната поща с допълнителна информация за сроковете за доставка.
  3. Куриер

    Пратките се доставят с куриерска фирма Speedy на преференциални цени.

  4. Адрес на доставката
    • Adelly изпраща стоките на адреса, посочен от клиента.
    • При грешка в посочения адрес, поради която получателят не може да бъде намерен на адреса, Adelly ще се свърже с клиента за уточняване на адреса, като разходите за доставка на правилния адрес са за сметка на клиента и клиентът следва да ги заплати на куриера при получаване на поръчаните стоки.
    • Adelly не носи отговорност при неспазване на сроковете за доставка, ако получателят на доставката не е бил открит на адреса за доставка в рамките на работния ден, когато е следвало да бъдат доставени продуктите.
    • При ненавременна доставката, Adelly не дължи неустойка на клиента.
  5. Невъзможност за доставка
    Когато Adelly не може да изпълни поръчката поради това, че не разполага с поръчаните продукти, Adelly ще уведоми клиента и ще възстанови платените от клиента суми в срок до 30 дни от датата на поръчката.


Цени

  1. Цени на продуктите
    • Всички цени на продуктите са в съответната валута с включено ДДС и други данъци за един брой.
    • Цените на продуктите са актуални към датата на поръчката.
  2. Цени на доставката в България
    • При поръчка на продукти на обща стойност над 100,00 лева, доставката на територията на България е безплатна.
    • При поръчка на продукти на обща стойност под 100,00 лева, цената на доставката е 4,50 лв. с ДДС до всяка точка на страната. В този случай цената на доставката се добавя към цената на поръчаните продукти и се заплаща от клиента на Adelly заедно с цената на продуктите.
  3. Цени на доставки извън България
    • При поръчка на продукти на обща стойност над 200 евро или 392 лв., доставката на територията на Европейският съюз (континентална част или Великобритания (mainland)) е безплатна.
    • При поръчка на продукти на обща стойност под 200 евро или 392 лв. или ако адресът на получателят е остров, цената на транспорта се определя от адреса на получателят и от спецификата на стоката и се заплаща от клиента на Adelly.


Начини на плащане

Заплащането на цената по договора се извършва посредством изчерпателно изброени в сайта начини, като извършването на плащането от една страна е доброволно изявление на потребителя, че е съгласен да заплати авансово услугата, от друга страна представлява електронно волеизявление от страна на потребителя, че е съгласен с общите условия за ползване на сайта, общите условия за покупко-продажба, както и индивидуалните за конкретната сделка условия, които сам е прочел, одобрил и избрал до момента.

Плащането на цената се осъществява по един от следните начини:

  1. За доставки в страната:
    • чрез наложен платеж: клиентът заплаща дължимата сума директно на куриера, извършил доставката.
    • с кредитна карта: клиентът заплаща дължимата сума чрез системата за разплащания с кредитни карти на Сайта – при потвърждаване на поръчката.
    • чрез e-pay: клиентът заплаща дължимата сума чрез системата за разплащания „e-pay“.
    • чрез PayPal: клиентът заплаща дължимата сума чрез международната система за разплащания „PayPal“.
  2. За доставки в чужбина:
    • с кредитна карта: клиентът заплаща дължимата сума чрез системата за разплащания с кредитни карти на Сайта – при потвърждаване на поръчката.
    • чрез e-pay: клиентът заплаща дължимата сума чрез системата за разплащания „e-pay“.
    • чрез PayPal: клиентът заплаща дължимата сума чрез международната система за разплащания „PayPal“


Документ за плащане.

  • При заплащане на дължимата сума чрез „наложен платеж“, клиентът получава касова бележка директно от куриера, на когото е заплатил сумата.
  • При заплащане на дължимата сума с кредитна карта, чрез e-pay или чрез PayPal, клиентът получава касова бележка директно от търговеца заедно със стоката.
  • Във всички случаи клиентът получава стокова разписка с описание на стоката в пакета, освен ако не е заявил, че поръчката е подарък и желае да получи документите на друг адрес. В този случай Adelly изпраща документите на допълнително посочения адрес като обикновена поща и не носи отговорност за тяхното навременно пристигане или липсата им.
  • Във всички случаи клиентът може да посочи изрично и да получи фактура или Invoice за стоката като трябва да предостави необходимите данни за издаване на фактура или Invoice.
  • Когато продажбата е вътреобщностно придобиване, няма да бъде начисляван ДДС, но търговецът може да откаже да извърши продажбата, ако има невъзможност за проверка на фирмата на клиента или ако проверката покаже, че фирмата не е регистрирана по ДДС.


Кодове за намаление, карти за подарък и промоции:

Adelly издава кодове за намаление на покупките от електронния магазин във връзка с различни промоции. Кодовете имат различна стойност и различни правила на приложение. За всеки издаден код, получателят ще получи информация и условията за неговото използване.


Връщане на продукти

Потребителят има право да откаже заявената от него стока, ако:

  • Стоката очевидно не съответства на заявената за покупка от потребителя и това може да се установи чрез обикновения ѝ преглед;
  • Стоката или нейната опаковка е била повредена при транспортирането. В този случай потребителят трябва да се обърне към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката.
  • Цената не съответства на дължимата цена.
  • Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка да се откаже от сключения договор в срок от 7 работни дни, считано от датата на получаване на стоката.

Ако потребителят се откаже в указания седемдневен срок, следва да уведоми продавача и да върне стоката в нейната оригинална опаковка, с оригиналните етикети, без индикации, че стоката е била употребявана, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин /пране, гладене и др./. В този случай продавачът възстановява на потребителя заплатената от него цена не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор.

Рекламации и връщане на продукт са позволени в един от следните случаи:

  • Дефекти на продукта (освен ако изрично не е споменато в описанието му, че притежава такива).
  • Размерът, който сте поръчали, не отговаря на посочения в описанието му.
  • Несъответствие между показания в сайта и получения от Вас продукт, което не се отнася до нюанси в цвета.
  • В случай че установите някой от посочените проблеми, трябва да се свържете с нас не по-късно от 3 дни от получаването на стоката. Всички разходи по връщането на стоката и/или доставянето на нова при рекламация са за сметка на търговеца.
    Връщане на стоката е възможно единствено и само, ако стоката се върне в пълна окомплектовка и не е минала каквато и да е обработка (пране, гладене), не са били премахнати никакви етикети и не е била употребявана.


Рекламации не се приемат в следните случаи:

  • Несъответствие между очакванията Ви за продукта и самия продукт.


Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост! Възстановяването на сумата става само по банков път в рамките на 7 работни дни от датата на получаване на пратката.
Изпратени пратки за плащане с наложен платеж няма да бъдат приемани!

Отказ на доставка

Adelly има право да откаже доставката на поръчани продукти, в случай че те не бъдат заплатени изцяло, както и ако клиентът извърши действия, противоречащи на настоящите общи условия.

Отказът се съобщава на клиента, ако последният е оставил валидни координати.

В този случай Adelly не носи отговорност за неизпълнение на доставката.

Лични данни

Adelly е оператор на лични данни, регистриран по Закона за защита на личните данни.

С попълването на личните данни клиентът потвърждава, че е предоставил личните си данни доброволно и че дава изричното си разрешение за събиране, обработване, съхранение и предоставяне на тези данни в съответствие с действащото законодателство и когато това е нужно за изпълнение на поръчката, включително, но не само за доставката на продуктите, за счетоводни нужди, за установяване на контакт с клиента и за изпращане на уведомления за стоките и услугите предоставяни от Adelly.

При попълване на данните клиентът е длъжен да предостави пълни и верни данни относно самоличността си и другите изискуеми от Adelly данни за целите на доставката. Ако клиентът е предоставил неверни или непълни данни, Adelly не носи отговорност при неизпълнение на доставката.

Клиентът носи отговорност за попълването на чужди лични данни. При възникнал спор кое лице се е обвързало с настоящите Общи условия, за клиент се счита лицето, което е заплатило цената на поръчания продукт.

Adelly има право да изпраща на клиентите незаявени предварително търговски съобщения за да направи запитвания, да провежда анкети или да им предложи реклами и информация на свои или оферирани от други търговци стоки и услуги, само след изрично съгласие от страна на клиента.
Данните могат да бъдат използвани за изпращане на заявени търговски съобщения, освен в случай на изрично несъгласие на клиента, изпратено на следния e-mail адрес: unsubscribe@Adelly.bg

Подаване на оплаквания

Клиентът има право да подаде оплакване, ако услугите на Adelly не съответстват с настоящите Общи условия.

Адресът за подаване на оплакване е: гр. Хасково 6300, бул. Васил Левски 88,
или е-mail: sales@Adelly.bg,
или чрез електронна форма на страницата.

Срокът за подаване на оплакване е до 30 дни след възникване на събитието, предмет на оплакването.
Оплакването може да бъде подадено в електронна или писмена форма и трябва да съдържа данни за клиента и описание на нарушените условия.
Adelly ще разгледа надлежно изготвените оплаквания в срок до 14 дни след получаването им и ще отговори на електронния адрес, посочен от клиента.

Приложимо право

За неуредените въпроси се прилага българското законодателство. Всички спорове, свързани със стоките и услугите, предоставяни от Adelly, се разрешават от компетентния български съд.

Авторски права

Всички текстове, изображения, снимки и статии, публикувани в електронния магазин Adelly, са със запазени авторски права и се намират под защитата на Закона за авторското право и сродните му права. Копирането и използването им представлява грубо нарушение на правата на автора и на императивните разпоредби на българското законодателство.

Други условия

Adelly се стреми да покаже максимално точно цветовете на всички продукти, но тъй като цветовете, които клиентът вижда на своя монитор, зависят от множество фактори, Adelly не може да гарантира, че мониторът на клиентът ще покаже истинските цветове. Различните нюанси на цветовете не се считат за неточно изпълнение на доставката и не са основание за тяхната рекламация.

Клиентът дава изричното си съгласие Adelly да ползва всички технически средства за комуникация с клиента при изпълнение на поръчката, за която клиентът е посочил координати за връзка.

Клиентът декларира, че му е предоставена информация и е запознат с:

  • името и адреса на доставчика Васи и Ко ООД;
  • всички характеристики на стоките и услугите, предоставяни от Adelly;
  • цената на стоките и услугите с включени всички данъци и такси, както и количеството на поръчаните продукти;
  • стойността на транспортните разходи;
  • начина на плащане и другите условия на доставка;
  • правото на потребителя да се откаже от поръчката и условията, при които продуктите могат да бъдат върнати;
  • периода, за който цената на продуктите е в сила;
  • условията за употреба на продуктите;
  • условията и срока на гаранцията;

Клиентът дава съгласието си за сключването на договор от разстояние, както и за авансови и предварителни плащания за доставката на продуктите.

Уведомления

Доколкото изрично не е указано друго, всички уведомления се извършват на адресите за контакти, обявени на видно място в електронния магазин и респективно на електронната поща и адреса за контакт на клиента.

Частична недействителност

Недействителността на отделни текстове от тези общи условия не влече недействителност на целите общи условия.

Непреодолима сила

Adelly не носи отговорност за неизпълнение, частично или изцяло, на задължения и ангажименти, следствие на непреодолима сила.
При наличие на непреодолима сила Adelly следва да уведоми клиента съгласно изискванията на българското законодателство.
Adelly не носи отговорност за вреди, пропуснати ползи, разходи, искове или други отговорности към клиентите, ако те са настъпили вследствие неспазване на тези Общи условия от страна на клиента.

Изменение на общите условия

Adelly си запазва правото да променя Общите условия на интернет страницата на електронния магазин без предварително уведомление до клиентите.
Adelly не носи отговорност за каквито и да било грешки, които могат да се появят на интернет страницата на електронния магазин, включително за грешки, причинени от промени, настройки и други действия, които не са извършени от Adelly.


Този сайт използва "бисквитки". Използвайки го, вие се съгласявате с нашите условия.

Политика относно бисквитките